ضخامت برش لیزر در انواع فلزات صدرا لیزر (3)

ضخامت برش لیزر در ادامه اشکال فلزات – صدرا لیزر
برش لیزر آهن, سرویس ها برش لیزری ورق آهن, لیزر آهن, برش لیزر ورق آهن, برش آهن با لیزر, برش ورق آهن با لیزر

در ادامه واقعیت در ادامه همین نوع از برش، پرتو لیزر مواد را می سوزاند و چکیده از آن ها را به کربن و دود تبدیل می کند.

برش آهن با لیزر

همین برش که همینطور به تیتر شعله اکسیداسیون هم شناخته می شود، به جهت تولید برش بر روی فولاد کربن ایده آل خواهد بود. همینطور شتاب در ادامه برش لیزری سبب ساز میگردد تا بخش مقداری از فلز در ادامه برابر حرارت اشعه قرار گیرد که این دستور موجب کمتر احتمال خمیدگی و تغییر و تحول صورت آهن می شود.

برش لیزر ورق آهن

چرا که هنگامی مرتبه حرارت بالا می رود، همین مواد به صورت مایع درنمی آیند و ذوب نمی شوند.

برش ورق آهن با لیزر

فروشگاه اینترنتی آهن 118
خواندن

به همین برهان برشهای فلزات در ادامه صورت و طرحهای متنوع خیس ، درسایزهای گوناگون و با اعتنا و شتاب عمده گزینه به کارگیری قرار می گیرد .

برش لیزر آهن

البته تعیین گاز مطلوب (نیتروژن یا این که اکسیژن) ضمن ارتقا مرحله کیفی و نازکی کار، ارزش تام شده در دست گرفتن شده و برشهای گزینه نیاز را ایجاد میکند.

خدمات برش لیزری ورق آهن

البته می بایست بدانید که برش لیزر در ادامه ورق های سنگین خیلی متداول نمی باشد. در ادامه همین برش به طور یگانه از گاز های کمکی واکنش پذیر هم به کارگیری می شود. This w as g​enerated ᠎by G​SA Conte᠎nt Gen​erat​or​ Dem​oversion !

در ادامه صورتی که به کارگیری از گاز نیتروژن اعتنا فعالیت را بالا می برد اما نمیتوان به جهت برش آهن با ضخامت بالا از برش آهن با لیزر آن به کارگیری کرد.

هنگامی که گرما، ذوب و تبخیر شروع می شود، دستگاه تغییراتی در ادامه محل جسم به وجود می آورد تا یک برش تام رقم بخورد. از آن جایی که در ادامه همین گونه برش لیزری از تبخیر به کارگیری می شود، حاشیه های فعالیت در ادامه نهایت، زیاد درخشان و صیقلی خواهد بود.

خرید-همچنین-دوام-وکارایی-خوبی-نیز-دارد-(3)
خواندن

اگر شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در ادامه گزینه برش آهن با لیزر لطفا از وب سایت ما‌درها دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی

چه روش‌هایی برای پوشش‌دهی محافظ ورق سیاه وجود دارد؟

برای پوشش‌دهی محافظ بر روی ورق سیاه (فولاد کربنی)، می‌توان از روش‌ها و مواد زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *