اشتباهات خصوصی سازی باید جبران شود

[ad_1]

ایسنا/ فارس استاندار فارس ضمن اشاره به اشتباهاتی در روند خصوصی سازی در سال های اخیر بر لزوم جبران اشتباهات تاکید کرد و یادآور شد: احراز صلاحیت شرط خصوصی سازی خواهد بود.

محمدی ایمانیه یکشنبه 12 اردیبهشت در سی و سومین جشنواره قدردانی از کارگران که همزمان با روز کارگر برگزار شد، اظهار کرد: در 6 ماه گذشته تلاش شده تا موانع اشتغال، تولید و کسب و کار در استان فارس رفع شود. .

وی گفت: در بحث مسکن به استثنای موارد قانونی، صندوقی در فارس ایجاد شده است که هر واحد تجاری مقداری پول واریز می کند و سود خود را در مورد مسکن به سرمایه گذاران شهرستان می پردازد. امیدواریم امسال سرمایه به هزار میلیارد تومان برسد.

استاندار فارس با انتقاد از بخش خصوصی در گذشته گفت: متأسفانه در انتقال شرکت های دولتی به بخش خصوصی اشتباه کرده ایم، اما باید آن زمان گذشته را ترمیم کنیم و از این پس وضعیت خصوصی نخواهد بود. انجام شده. مگر اینکه طرف مقابل 100% واجد شرایط باشد.”

تاکید وزرای خارجه ایران و بلاروس برهمکاری دوجانبه اقتصادی - ایرنا
خواندن

ایمانیه با تاکید بر استقبال سرمایه گذاران در منطقه و شفاف سازی تمامی سرمایه گذاری ها گفت: ما خرید و فروش سری نیستیم و به شدت از صنعت بهداشت و درمان این منطقه حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه باید گروهی برای حمایت از کارآفرینان خلاق در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: این اداره باید محلی برای کسانی باشد که در آنجا هستند ایده های خلاقانه برای کسب و کارهایی که با مشکلات مالی مواجه هستند.

استاندار فارس با بیان اینکه کارگران و خانواده‌هایشان برای استفاده از سالن‌های تئاتر و امکانات تفریحی کارگران در اولویت هستند، گفت: در همه کارخانه‌های فارس باید ساختمانی ایجاد شود، سلامت کارکنان.

ایمانیه با تاکید بر افزایش ظرفیت اشتغال در شهرک های تجاری فارس افزود: ظرفیت فعلی باید تا پایان سال به 15 درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ایمنی شغلی، صدور گواهینامه، آموزش کارکنان، انتصاب آژانس های ایمنی و پیمانکاران از نیازهای کارکنان است که باید پیگیری شود، افزود: کارفرمایان باید با همکاری یکدیگر تسهیلاتی را از اطراف واحد خود برای ساخت تاسیسات به کارکنان ارائه دهند. واحدهای مسکونی برای کارکنان خود

تبریک به رئیس حوزه بانوان مجلس در پی مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان آسیا.
خواندن

استاندار فارس تصریح کرد: برای کمک به حفظ پرسنل آمادگی داریم کالاهای تولید شده در استان فارس را با هزینه کم به دست کارگران برسانیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorces

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *