برش آهن، مس، فولاد، استیل (6)

برش آهن، مس، فولاد، استیل
برش لیزر مس, دستگاه برش لیزر مس

نکته ای که باید در برش لیزر استیل به آن توجه کنید، این است که در صورت استفاده از گاز نیتروژن، لبه های سیاه برش استیل که حاصل از استفاده اکسیژن در برش است، از بین خواهد رفت. برای برش آهن از نازل دوبل با گاز اکسیژن و برای برش استیل ضد زنگ و آلومینیوم از نازل تک و گاز نیتروژن استفاده می شود. برای مثال وقتی با متریال با ضخامت پایین سر و کار داریم نازل های کوچک تری مورد نیاز است. در برش لیزر آلومینیوم، سطح کار باید کاملا صاف و بدون هیچگونه برآمدگی و یا تو رفتگی باشد؛ این موضوع به درجه های فشار، اشعه و … برشکاری آلومینیوم سبب برش به شکل صحیح و دقیق انجام می شود؛ در نتیجه استفاده از برش لیزر فلزات، هیچگونه فرو رفتگی در برش لیزر ورق آلومینیوم ایجاد نمی کند و اصطلاحا ورقه ی آلومینیوم دچار خراش هایی بر اثر برش نخواهد شد. دقت پرتوهای لیزری بسیار بالاست که سبب برش دقیق می شود. اما مجموعه آراکس لیزر ارائه دهنده خدمات برش لیزری فلزات با بهره گیری از تجربه فنی بالای متخصصان و بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های سوئیسی آماده قبول سفارشات شرکت ها، کارگاه ها و کارخانجات بوده و تولید قطعات و برش انواع طرح ها به صورت گسترده و تعداد بالا پذیرفته میشود.

کندانسور چیست(کندانسور چیلر،کندانسور سردخانه،کندانسور صنعتی)RADCO ویرگول (2)
خواندن

دستگاه برش لیزر مس

در این روش سرعت فرآیند در مقایسه با سایر روش ها بسیار بالا است؛ در نتیجه کل سطح فلز گرم نشده و سطح فلز دچار تاب برداشتگی و برش مس با لیزر خم نمی شود. برش لیزر ورق استیل در زمینه ­ها و صنایع گوناگون به دلیل مقاوت بالا در برابر خوردگی و همچنین سطح صاف و صیقلی آن کاربرد دارد. با برش لیزر برنج هیچ آسیبی به بافت نرم و انعطاف پذیر ورق برنج وارد نمی شود و به شما امکان برش کاملا تمیز و بی نقصی را خواهد داد؛ همچنین دستگاه برش لیزر برنج علاوه بر ایجاد برش بی نقص، سرعت برش را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. در روش سنتی به وسیله حرارت زیادی اقدام به برش فلز میکردند که این اتفاق باعث خمیده شدن آن میشد اما استفاده از روش برش لیزر مس موجب کاهش احتمال خمیدگی ورق مس شده است؛ در نتیجه نیازی به عملیات پلیسهگیری بعد از انجام برشکاری نیست.  This da ta has been creat ed by GSA Content Ge ne rator ​DEMO !

طراحی ویلا مدرن و تغییرات نو در محوطه سازی ویلا
خواندن

برش لیزر مس

اگرچه لیزر فایبر طیف وسیعی از مواد را برش می دهد اما برای برش غیر فلزات گزینه ای مناسب نیست. برش لیزر مزایای مختلفی از جمله انعطافپذیری بالا نسبت به پارامترهای فرآیند و نوع مواد از خود نشان داده و همچنین برای هندسههای پیچیده و دارای ابعاد مختلف قابل استفاده است در برش لیزر صفحات فلزی، تنش حرارتی در منطقهای از مقطع برش گسترش یافته و خواص مواد و شرایط برش بر سطح تنش حرارتی تاثیر میگذارد. در نوین تاک کارشناسان ما شما را در انتخاب دستگاه متناسب با صنعت و نیاز شما و همچنین ابعاد و اندازه کارگاه شما یاری خواهند نمود. همچنین لازم است تا زمان کافی به اشعه داده شود تا عملیات برش به دقت انجام شود. از جمله این مزایا می توان به برش شکل های پیچیده، دقت بالا، قیمت مناسب، دقت یکسان در طرح های مشابه هم و طرح های سری، با کیفیت بودن لبه برش، چیدمان مناسب جهت کاهش پرتی و ضایعات ورق، تغییرات خیلی کم در ساختار فلز پایه و غیره را نام برد. برش لیزر مس با دستگاه لیزر، نسبت به روش های قدیمی دقت کار را به حد قابل توجهی افزایش داده است.

قیمت یخچال روباز فروشگاهی دست دوم با کیفیت و ارزان گروه تجاری آیسان
خواندن

در حقیقت، فلزات براق مانند مس در حالت مذاب به میزان قابل توجهی اشعه لیزر را جذب می کنند. قدرت بازتاب اشعه لیزر فلز مس در حالت مذاب به کمتر از 70% می رسد. دستگاههای برش لیزر مورد استفاده در مجموعه صنعتی شیت لیزر به دلیل به روز بودن نیاز به حرارتدهی بالا ندارد بنابراین احتمال خمیدگی لبههای قطعه به صفر رسیده و پس از برش دیگر نیازی به فرآیندهای پلیسهگیری وجود ندارد. مس یکی از آلیاژهای فلزی پرکاربرد در تابلوسازی، مجسمهسازی، صنایع وابسته به انرژی، نفت و گاز، حتی کشتیسازی و امروزه در ساخت وسایل آشپزخانه نیز به شمار میرود و از این رو که هر جا ما با ساخت تجهیزات مواجه میشویم پس با برشکاری آن نیز روبه رو خواهیم بود و امروزه برای ورقها و قطعات با ضخامتهای نه خیلی زیاد مس، برش لیزر مس بهترین و دقیقترین شیوه برش این فلز است که البته در ادامه به مزایا و چالشهای برش لیزر مس اشاره خواهیم نمود.

مطلب پیشنهادی

چه روش‌هایی برای پوشش‌دهی محافظ ورق سیاه وجود دارد؟

برای پوشش‌دهی محافظ بر روی ورق سیاه (فولاد کربنی)، می‌توان از روش‌ها و مواد زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *