اصلاح ۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر در چهارمحال وبختیاری

[ad_1]

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به مدیریت پیک بار مصرف برق در زمستان و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، گفت: بدین منظور ۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان، با توان مصرفی ۶.۱ مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، فریبرز مرادیان، اظهار کرد: تعدیل و اصلاح روشنایی معابر استان از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر هم ادامه دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: طی مانور تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر که در آبان ماه برگزار شد، تعداد ۳۱۴۰ دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۴۵۰ کیلو وات اصلاح و تعدیل شد و در مجموع تاکنون تعداد ۲۷ هزار و ۱۱۹  دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۶.۱ مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش پیک بار علاوه بر بهینه‌سازی روشنایی معابر، اصلاح و تعدیل تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، روشنایی پارک‌ها و میادین، نورپردازی ساختمان‌ها و جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف نیز با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج و اکیپ‌های مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

واکنش یک نماینده مجلس به مطالبه گری از دولت | مطهری: مردم گله دارند اما تفاوت رئیسی و روحانی را متوجه شده اند | رئیسی زمین سوخته تحویل گرفت - همشهری
خواندن

وی در پایان بیان کرد: باتوجه به کاهش دمای هوا و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی (گاز و برق) و از جهتی محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه‌های تولید برق، مدیریت پیک بار زمستانی در دستور کار صنعت برق قرار گرفته است.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای سیاسی

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *