چگونه با برش ليزري شروع كنيم؟

چطور با برش ليزري آغاز كنيم؟
برش لیزر آهن

به جهت نمونه به جهت قطعات با کالا آهن و ضخامت ۱ میلیمتر می توان در ادامه یک دستگاه تا شتاب ۲۵ متر بر دقیقه برش داد.

برش لیزر آهن

همین شتاب به جهت ضخامت شبیه و قطعه استیل به ۲۰ متر بر دقیقه میرسد. شتاب برش در ادامه دستگاههای لیزر فایبر هم بسته به ضخامت و کالا قطعه اندک و دوچندان میگردد. Th᠎is con​te​nt w​as g enerated ᠎by GSA Con​te nt᠎ G ener​ator ᠎DE MO.

در ادامه دستگاههای لیزر با تکنولوژی سی ان سی که عمده در ادامه لیزر برش فلزات به کارگیری میشوند، دقتی با تلورانس کاهش از ۲۰ میکرون حاصل میشود.

چند نوع نظری از تمرکز خویش ارائه و گزینه آنالیز قرار گرفت که برش لیزر آهن در ادامه عمده نوع های تعریف تکثیر نور در ادامه رسانه های غیر خطی با غیرخطی بودن کر نگران بودند ، که در ادامه آن شاخص انکسار بصورت خطی با شدت نور مختلف است.

بهترین روش برشکاری ورق چیست ؟ (6)
خواندن

در ادامه همین راهنما ، وارد جزئیات بیشتری نمیشوم ، البته قصد دارم در ادامه پستهای بعدی یک آنالیز اجمالی در ادامه گزینه اشکال گوناگون موجود در ادامه بازار و مهمترین ویژگیهایی که زمان خرید کردن دستگاه برش لیزری در ادامه حیث گرفته ام، بنویسم.

لیزرهای مبتنی بر فایبر نوری پرتوهای لیزری پیوسته با اقتدار بالا را ارائه می‌کنند که می تواند به جهت چند کاربرد صنعتی نظیر جوشکاری و برش مواد نظیر پلیمر یا این که فلز یا این که شیشه مؤثر باشد.

در ادامه برش لیزر آهن محدودیتی در ادامه طرح و نقشه نمی باشد و از آنجا که نیاز به قالب و سرمایه گذاری اول ندارد، مهم توجیه اقتصادی به جهت ایجاد تعداد ذیل و مثال های اول و یا این که تعداد دوچندان قطعات درخواستی می باشد.

برش لیزری به وسیله به کار گیری اشعه لیزر از یک خروجی قدرتمند لیزر بر روی اجسامی که میخواهند بریده شوند انجام میشود. ضمن این که تولیدات و برش های لیزری بهلحاظ اعتنا و نازکی در ادامه تولید بههیچعنوان قابل مقایسه با اشکال سنتی و ساخته شده با دست نیستند.

rfreferferf
خواندن

عشق فزاینده ای به پدیده های خویش متمرکز و تشکیل فن های پالس های لیزر نانو ثانیه در ادامه ارتفاع گسترش اول اپتیک غیرخطی شکل می دهد . This art​ic᠎le h​as  been writt᠎en with GSA Conte᠎nt G ener ator Dem over si on!

خصوصاً در ادامه دستگاههای نسل چهارم لیزر موسوم به لیزر فایبر همین اعتنا و سرعت، تفاوت تماماً محسوسی را با نسلهای قبلی تولید کرده است.

مطلب پیشنهادی

چه روش‌هایی برای پوشش‌دهی محافظ ورق سیاه وجود دارد؟

برای پوشش‌دهی محافظ بر روی ورق سیاه (فولاد کربنی)، می‌توان از روش‌ها و مواد زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *