هشدار رعد و برق برای بارش باران از امروز در خراسان شمالی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نسبت به احتمال تغییر اقلیم در این استان هشدار نوری صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اخطاریه که 8 اردیبهشت ماه صادر شده، زمان شروع اثرات این فصل بارانی روز شنبه 20 اردیبهشت وزش باد شدید، بارش باران (برخی مناطق باران و رعد و برق) اعلام شده است. ) در مناطق پرخطر. و مه در بالاترین سطح پیش بینی می شود اثرات خود را داشته باشد.

همچنین تاثیر این روند بارش ها در بسیاری از نقاط منطقه پیش بینی می شود که تا بعد از ظهر روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این اخطار لغزندگی معابر، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه ها، طغیان مسیل ها، خسارت به ساختمان های موقت، مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی و کاهش دما 8 تا 10 درجه در طول روز. یکشنبه تا سه شنبه در مورد اثرات و خطرات این باران خواهد بود.

جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان نیروی زمینی ارتش درمشهد تجلیل شدند - ایرنا
خواندن

این هشدار همچنین به کشاورزان و حمل‌کنندگان در جاده‌ها در سلامت و انرژی توصیه می‌کند که از پوشش گلخانه‌ها و خانه‌های تمیز اطمینان حاصل کنند، از دانه‌های کوچک محافظت کنند و از بادهای موقت و بذر چوب استفاده کنند. استفاده از آب باران برای آبیاری باغات و اراضی، حفظ آب داخل و خارج دریاچه ها و جلوگیری از ورود سیلاب و جلوگیری از انسداد، جلوگیری از ورود سیلاب به انبار و محوطه مراقبت از دام و طیور، احتیاط در تردد، عدم حرکت نزدیک دیوارهای باز، درختان پوسیده و تابلوهای بزرگ پارک نکنید.

تردد بی رویه، توقف ناپذیر و عدم تغذیه دام، راهبندان و عدم نصب چراغ در ارتفاعات و جاده ها، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ چراغ در مه، اجبار حفاری قبل از تداخل با عدم انجام. سیمان برنامه ریزی و نگهداری مصالح ساختمانی تا پایان بلاتکلیفی و مراقبت و محدودیت فعالیت های کوهنوردی از مواردی است که هشدار داده شده است.

آیین معارفه فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش برگزار شد - ایرنا
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorces

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *