دستگیری زوج خیانتکار قبل از خروج از کشور

[ad_1]

ایسنا/ البرز زن و شوهری که با خرید دام با چک های جعلی و فروش آنها به قیمت پایین به قصد خروج از کشور بیش از 10 میلیارد ریال اختلاس کرده بودند توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص گفت: با تشکیل پرونده کلاهبرداری از طریق فروش احشام و چک خلاف واقع در شهرستان طالقان به پلیس آگاهی شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت. اداره مبارزه با کلاهبرداری و پلیس .. طالقان افشاگری را به اشتراک گذاشت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان داد زوجی با مراجعه به مال باخت و اعتماد به چک غیرواقعی، 282 راس دام به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال فروخته و متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: صاحب چک بلافاصله با پلیس آگاهی تماس گرفت و پس از شناسایی متهمان متوجه شد چک این مرد در شهرستان آبیک مفقود شده و به دست مردم افتاده است. آنها متوجه شدند که با فروش دستگاه های تقلبی که خریداری کرده بودند به قیمت کمتر قصد فرار دارند.

اقتدار امروز جبهه مقاومت به برکت دوران دفاع مقدس است - ایرنا
خواندن

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: همزمان با هماهنگی مقام قضایی، بازپرسان وارد عمل شدند و در اقدامی اضطراری، متهم در یکی از مناطق شهر آبیک از توابع قزوین دستگیر و اطلاعاتی را در اختیار وی قرار داد. پلیس.

وی ادامه داد: معترضان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به کلاهبرداری 10 میلیارد و 900 میلیون ریالی از طریق چک های جعلی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از استعلام از چک در حال فروش کالا، محصولات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorces

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *