دستگاه برش لیرز فلزات چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه برش لیرز فلزات چیست و چه کاربردهایی دارد؟
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

برش لیزر فلزات به عنوان یک نوع فناوری در نظر گرفته شده و از اشعه لیزر بهره مند است و در رابطه با عملکرد آن می توان این چنین بیان کرد که این دستگاه با متمرکز شدن اشعه لیزر روی یک نقطه مشخص شده با وارد کردن نیروی بسیار زیادی قادر است سخت ترین اجسام مورد نظر شما که همان فلزات مختلف می باشد را به سادگی برش دهد. عملکرد اینگونه از دستگاه ها به این صورت است که با متمرکز شدن اشعه لیزر روی یک نقطه و با وارد کردن نیروی بسیار زیادی می تواند سخت ترین اجسام مانند انواع فلزات را برش دهد. دستگاه های برش خانگی آن قدرت و قابلیت بالای دستگاه های صنعتی را ندارند. شهر تبریز در چند دهه اخیر به دلیل رشد فوق العاده ای که در توسعه صنعت و میزان پروژه های صنعتی داشته است، یکی از نقاطی است که این دستگاه ها به سرعت در آن نشر پیدا کرده و رونق یافته اند. فروش دستگاه برش لیزر با امکان ارسال به تمامی نقاط ایران. برند هایی که در ایران نمایندگی انحصاری دارند و هیچ شرکت و یا فردی این امکان را ندارد آن برند را به غیر از خود شرکت تولید کننده یا نماینده انحصاری آن در بازار عرضه نماید.

طراحی سایت شیراز ، طراحی وب سایت در شیراز ساین
خواندن

برش لیزر فلزات

معمولاً استفاده از گاز اکسیژن سرعت و دقت بالاتری در کار ایجاد می کند؛ اما در کل برش هایی که با نیتروژن تمیز می شوند کیفیت بالاتری دارند. این دستگاه لیزر به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد و برای کارگاه هایی که نیاز به برش مداوم صفحات فلزی دارند یا می توانند خدمات برش به سایرین ارائه کنند مناسب است. استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات ، در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد . توان دستگاه های برش لیزر متفاوت است و بستگی به میزان قدرت اشعه لیزر دستگاه دارد که توسط کارخانه سازنده تعیین می گردد . مورد دیگری که به آن اشاره کردیم هماهنگی دستگاه برش غیر فلزات با برنامه اتوکد می باشد، بنابراین چنانچه شما به این برنامه مسلط باشید، می توانید طرح های دلخواه تان را به راحتی روی موادی از جنس های مختلف پیاده سازی کنید، برای این کار شما باید طرح را پس از تکمیل شدن به کامپیوتر بدهید تا از طریق آن، دستگاه بتواند طرح شما را روی ماده ایجاد کند، از ویژگی های جذاب این دستگاه ها آن است که قابلیت اجرای هر نوع طرحی را دارند، بنابراین دست شما برای انتخاب طرح بسیار بازتر از چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید.

خرید چک ولو با % تخفیف ویژه سلام سرما (6)
خواندن

مشخص است که هر چه قدرت دستگاه بیشتر باشد سرعت آن نیز بیشتر خواهد شد. در برش لیزر آهن در صفحات مختلف با استفاده از تنش حرارتی، خطوط داده شده به دستگاه از طریق کامپیوتر به طور دقیق برش می خورد. انرژی متمرکز کامل ارائه شده توسط دستگاه لیزر و کنترل CNC می¬تواند مواد را با ضخامت های مختلف و اشکال پیچیده به دقت برش دهد. به همین دلیل این مدل دستگاه به دستگاه برش لیزر غیر فلزات نیز معروف است. چرا ازدستگاه برش و حکاکی غیر فلزات استفاده کنیم؟ به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه ها برش لیزر دست دوم مورد نیاز خود را حتما از شرکت های معتبر خریداری نمایید. در این قسمت از مقاله قصد معرفی دستگاه لیزر مبین تک را داریم. عاملهایی که در ادامه معرفی میکنیم روی قیمت برش فلزات با لیزرتاثیر میگذارد. همان طور که پرتو به صورت خطی روی ماده حرکت می کند، سوراخ ها به طور مداوم با شکافی با عرض بسیار باریک تشکیل می شوند (مثلا حدود ۰٫۱ میلی متر). Content has been c​reated ​by GSA᠎ Conte᠎nt Gener​ator  DEMO.

در این دستگاه برای برش انواع متریال ها و فلزات از اشعه لیزر استفاده می شود. اگر نوع و قطر کار شما متفاوت است و می خواهید در بخش وسیعی از خدمات یا صنایع کار کنید و یا اگر قصد کار حکاکی بر روی اجسام مدور را دارید پیشنهاد می گردد دستگاه با میز کار متحرک عمودی خریداری نمایید که اندکی گرانتر از دستگاه با میز ثابت است ولی به راحتی می توانید هر قطعه کار با هر قطری بر روی آن قرار دهید و همچنین باید دستگاه شما توانایی نصب سیستم روتاری را هم داشته باشد. گوشه های بسیار تیز باید شعاعی حداقل معادل با کرف داشته باشند؛ بنابراین هر چه کرف دستگاه کمتر باشد قابلیت برش شکل های پیچیده تر و دنده های ریز ضخیم، بیشتر خواهد شد. به صورت جزئی تر می توان گفت برش لیزر با این دستگاه، به این شکل است که اشعه های لیزری از یک منبع انرژی با قدرت زیاد به نقاط یا خطوط مورد نظر تابیده و با ذوب کردن و تقطیر مواد در آن محل برش را انجام می دهند. در این صورت در نقاط قطعی در پایان کار به این شکل به نظر می رسد که لایه ای نازک روی لایه ای دیگر قرار گرفته است.

سئو معنی در دیکشنری آبادیس
خواندن

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با برش لیزر ورق مس وب سایت خود باشید.

مطلب پیشنهادی

چه روش‌هایی برای پوشش‌دهی محافظ ورق سیاه وجود دارد؟

برای پوشش‌دهی محافظ بر روی ورق سیاه (فولاد کربنی)، می‌توان از روش‌ها و مواد زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *