ثبت بیش از 19 هزار طلاق در خراسان رضوی در سال جاری

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش ازدواج در این منطقه داشته است که متأسفانه از ابتدا تاکنون 4 درصد افزایش داشته است. از سال جاری تا پایان بهمن ماه 19951 طلاق در شهرستان و 58 درصد از این طلاق ها در شهرستان مرکز شهرستان به ثبت رسیده است.

محمد نخعی گفت: با ثبت 50 هزار و 436 واقعه ازدواج در 11 ماهه نخست سال جاری در ستاد رسمی ازدواج منطقه، نسبت به 48 هزار و 483 واقعه ازدواج در مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش 4 درصدی این رویه خوب بوده‌ایم. شهرستان

وی با اشاره به اینکه تعداد ازدواج های ثبت شده در شهر مشهد در سال جاری 23 هزار و 220 مورد است، افزود: این تعداد ازدواج نسبت به تعداد ازدواج های ثبت شده در سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

چرا آیت الله رئیسی به صورت حضوری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند؟ - افکار نیوز
خواندن

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: متأسفانه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۹ هزار و ۹۵۱ مورد طلاق در مراجع رسمی طلاق ثبت شده که ۵۸ درصد بوده است. در مرکز شهرستان ثبت نام کرد.»

نخعی با اشاره به نمادین بودن آخرین ماه سال و اعیاد مبارک رجب و شعبان، ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش آمار ازدواج ثبت شده در این بخش، اظهار امیدواری کرد: وی گفت: بیشترین ازدواج ثبت شده در شهرستان در 11 ماهه منتهی به ابتدای سال جاری به تعداد 6343 مورد در فروردین ماه به ثبت رسیده است.

وی تائید کرد: ثبت ازدواج در تمامی دفاتر ازدواج شهرستان مستلزم هزینه است و روسای دفاتر ازدواج به هیچ وجه بیش از آن نیاز نخواهند داشت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در خصوص برگزاری مراسم عقد به دلیل پیوند عروق کرونر در برخی بناهای یادمان به درخواست زوجین گفت: هزینه های مورد نیاز در این ساختمان ها ربطی به تشریفات رسمی ندارد. ازدواج و او هزینه تخلفات در ثبت وقایع زناشویی به دفاتر اسناد رسمی باید برای رسیدگی به بازرسی اموال و بازرسی ارجاع شود.

امیر نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح شد - شبکه خبر
خواندن

به گزارش اداره بازرگانی کشوری ثبت کل اسناد و املاک خراسان رضوی، گفتنی است در خراسان رضوی 325 دفتر رسمی ازدواج و طلاق به مراجعین خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorces

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *