روی سکو رفتن و جهانی شدن هندبال ایران دور از ذهن نیست

[ad_1]

لژیونر و ملی‌پوش هندبال ایران گفت: رفتن روی سکوی آسیا و جهانی شدن دور از ذهن نیست اما کار آسانی هم نخواهد بود.

پویا نوروزی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور در تورنمنت اسپانیا اظهار کرد: تورنمنت خوبی بود. این دیدارهای تدارکاتی خیلی از لحاظ هماهنگی به تیم و از جهت شناخت نقاط قوت و ضعف به کادر فنی کمک خواهد کرد. در کل رویارویی با تیم‌های قدری هم‌چون اسپانیا و لهستان می‌تواند کلی به تیم ملی کمک کند.

او درباره سرمربی تیم ملی هندبال مانوئل مونتایا فرناندز اسپانیایی گفت: زمان زیادی نیست که با سرمربی جدید کار می‌کنم اما در کل چیزی که من حس می‌کنم این است که واقعا به تیم اعتماد دارد. او هر چیزی که در توان دارد برای تیم می‌گذارد و این خیلی مهم است.

نوروزی‌نژاد در مورد حریفان ایران در مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا که از ۲۸ دی آغاز می‌شود گفت: حریفان ما در دور گروهی هند، استرالیا و عربستان میزبان هستند. عربستان یک تیم شناخته شده در این رشته و میزبان است. بازی مقابل میزبان کار آسانی نیست ولی پیروزی مقابل این تیم نشدنی نیست. 

تکذیب خبر فوت گوینده خبر آزادسازی خرمشهر/ کریمی: زنده هستم و کرونا هم ندارم! - خبرگزاری فارس
خواندن

وی در مورد استرالیا و هند دیگر حریفان ایران نیز گفت: تیم‌های هند و استرالیا در این رشته نوپا هستند ولی باز هم نمی‌شود حریف را دست کم گرفت. باید با تمام قوت مقابل همه تیم‌های آسیا ظاهر شویم.

این لژیونر هندبال ایران در مورد جهانی شدن و روی سکو رفتن تیم ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا گفت: مسلما جهانی شدن و روی سکو رفتن چیزی نیست که دور از ذهن باشد اما آسان هم نیست. باید بازی به بازی تمرکز و تلاش کنیم تا بتوانیم جهانی شویم. 

نوروزی‌نژاد در پاسخ به این‌ سوال که آیا با سایر ملی‌پوشان به ایران می‌آید یا به آلمان خواهد رفت؟ گفت: من همراه تیم به ایران می‌آیم. دیگر وقتی تا مسابقات قهرمانی آسیا نمانده تا به تیمم در آلمان ملحق شوم‌. به ایران می‌آیم تا چند روز آخر را هم در کنار ملی‌پوشان تمرین کنم. بعد هم به مسابقات عربستان خواهیم رفت. بعد این مسابقات نیز مستقیم به آلمان و به تیم خودم ملحق خواهم شد.

توجیه شورای نگهبان درباره عدم احراز صلاحیت - برترین ها
خواندن

این ملی‌پوش هندبال ایران در پست پخش در پایان گفت: امیدوارم که شرایط برای تیم ملی هندبال ایران مطلوب باشد و همه از پتانسیل خود استفاده و بتوانند به تیم ملی کمک کنند. همان‌طور که گفتم جهانی شدن و روی سکو رفتن هر چند دور از ذهن نیست اما کار آسانی هم نیست.
انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای سیاسی

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *