افتتاح نمایشگاهی الهام گرفته از صدای شجریان/خلوت از نگاه شاگردان هانیبال الخاص

[ad_1]

اولین نمایشگاه تلفیقی خط، موسیقی و نقاشی‌های یلدا دوستی ۲۹ آذرماه در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و گالری آرتیبیشن از جمعه، ۲۶ آذر، به صورت آنلاین، میزبان نمایشگاه چهار نفره‌ «در خلوت» شده است.

به گزارش ایسنا، دوستی در توضیح نمایشگاه تلفیقی خط، موسیقی و نقاشی‌ گفته است: «می خواستم کاری کنم لذت شنیدن صدای استاد محمدرضا شجریان به صورت فیزیکی و حسی به اشتراک بگذارم.»

یلدا دوستی نقاش و فارغ التحصیل رشته معماری است و قرار است در این نمایشگاه، ۹ نقاشی آبستره انتزاعی این هنرمند که الهام گرفته از ۹ قطعه موسیقی از مهرداد کیارسی با صدای استاد محمدرضا شجریان است به نمایش دربیاید. این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری پردیس ملت گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ آذر تا ۷ دی، همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و ایام تعطیل ۱۵ تا ۲۱ ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید به گالری پردیس ملت به آدرس خیابان ولیعصر تقاطع اتوبان آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، روبه‌روی کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

حضور موثر جوانان سرباز پشتوانه ای قوی برای نیرو های مسلح است - شبکه خبر
خواندن

نمایشگاه گروهی در آرتیبیشن

در این نمایشگاه آثار چهار هنرمند، ترانه صادقیان، سمیرا دریا، می‌سم نژاد رسولی و ناصر محمدی به مدت ۱۰ روز تا یکشنبه، ۵ دی ماه به نمایش درمی‌آید.

چهار هنرمند حاضر در این نمایشگاه، همگی از شاگردان هانیبال الخاص، نقاش و مدرس هنر هستند. هر کدام از نقاشان حاضر در این نمایشگاه با نگاهی شخصی کوشیده‌اند تا آثاری را با حال و هوای خلوت نقاشی کنند. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از نسل‌های مختلف انتخاب شده‌اند و آثارشان با موضوع و حال و هوای مشترک در کنار هم قرار گرفته‌ است.

نمایشگاه «در خلوت» از روز جمعه، ۲۶ آذر، آغاز و تا روز یکشنبه، ۵ دی، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی طول شبانه‌روز به نشانی وب‌سایت گالری آرتیبیشن به نشانی: www.artibition.net مراجعه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای سیاسی

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *