کسب درآمدهای شگفت انگیز با بازاریابی بیمه در بیمه دات کام

[ad_1]

برای افرادی که در حوزه فروش انواع بیمه فعالیت دارند، هیچ‌ چیزی بیشتر از فروش و صدور راحت و سریع و آن هم در هر زمان و موقعیتی اهمیت ندارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، این افراد برای خودشان دفتر کارگزاری دارند یا به صورت بازاریاب فعالیت می­ کنند. هدف هر دو هم این است که بتوانند بیمه­ نامه بیشتری به فروش برسانند؛ اما در این بین، فعالیت دفترهای کارگزاری نسبت به بازاریاب­ ها راحت­ تر بوده است.

در گذشته ارتباط بین کارگزاری با بازاریاب‌ها به صورت حضوری و تلفنی بود. این کار چند مشکل داشت: اول از همه اینکه اتلاف هزینه و زمان را برای بازاریاب در پی داشت. هر بار بازاریاب باید مدارک را به دفتر کارگزاری می‌برد. حالا اگر نمایندگی که با او همکاری می‌کرد، دور بود، باید آن‌ها را با هزینه شخصی خودش پیک می‌کرد. از طرفی همیشه امکان ارسال وجود نداشت. برای مثال، شاید بازاریاب در سفر یا سرکار خود بود و امکان تحویل و ارسال مدارک برای او وجود نداشت. این مساله اتلاف وقت می‌تواند برای خودش مهم‌ترین مشکل و چالش بازاریابان بیمه باشد.

مشکل دیگر این بود که بازاریاب برای بازاریابی بیمه به اطلاعات به روزی در خصوص انواع بیمه نیاز داشت. اطلاعاتی که بعضی مسئولان فروش دفترهای کارگزاری به طور دقیق نداشتند یا همیشه راغب به دادن چنین اطلاعاتی نبودند.

در صنعت، بیمه کار برای افرادی که اصول بازاریابی بیمه را می‌دانند بسیار درآمدزا و سودآور است. دلایل مختلفی برای ‌انتخاب این شغل وجود دارد که در ادامه توضیحاتی خواهیم داد.

روزنامه آفتاب یزد: توافق شد اما صدایی درنیامد! - برترین ها
خواندن

بیمه در شاخه‌های مختلف یک محصول ممتاز است، زیرا خدمات و پوشش‌های ارزنده ‌انواع بیمه‌نامه باعث آینده‌نگری می‌شود و در صورت بروز حادثه‌های ناگهانی، آمادگی جبران خسارت وجود دارد. بنابراین زمینه فروش و بازاریابی بیمه وجود دارد. در حقیقت بیمه، امنیت فکری افراد را بالا می‌برد و این بهترین راه برای فروش بیمه‌نامه است.

این شغل به سرمایه چندانی نیاز ندارد. مثلا اگر شما جزو فروشنده‌های بیمه عمر هستید می‌دانید که حتی نیازی به دفتر کار ندارید و به راحتی می‌توانید بیمه‌نامه خود را به فروش برسانید.

اگر به دنبال شغل دوم هستید یا می‌خواهید در صنعت بیمه، شغل پردرآمدی داشته باشید، ما به شما مطالعه راهنمای بازاریابی بیمه را پیشنهاد می‌کنیم تا با دیدی کامل یک بازاریاب حرفه ای در حوزه بیمه شوید.

این چالش به صورت اینترنتی حل شده است

خوشبختانه دیگر این مشکل و چالش وجود ندارد؛ آن هم با استفاده از اینترنت. با بهره‌گیری خدمات فروش آنلاین بیمه، دیگر بازاریاب‌ها نیازی ندارند تا به دفتر کارگزاری مراجعه کنند. آن‌ها به راحتی می‌توانند با ثبت‌نام در سایت‌های کارگزاری و از طریق آن‌ها، انواع بیمه‌نامه‌های مختلف را به فروش برسانند؛ اما رویکرد و چگونگی فروش اینترنتی بیمه چگونه است؟

سامانه فروش آنلاین بیمه دات کام، امکان فروش اینترنتی انواع بیمه‌نامه را به بازاریابان داده است. این خدمت که «سامانه بازاریابی بیمه دات کام» نام دارد، سامانه‌ای است که بازاریابان بیمه به ویژه آن‌هایی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند، در آن ثبت‌نام کرده و برای مشتریان خود انواع بیمه‌نامه را خریداری کنند. در آخر هم با توجه به میزان فروششان، درصد خود را دریافت خواهد کرد. فقط لازم است که مدارک مورد نیاز خود را آپلود کنند.

انتقاد تند میرسلیم به دولت روحانی | هیچ آبرویی برای اصلاح طلبان باقی نمانده است | رئیسی حل مشکلات را مشروط نکرد - همشهری
خواندن

سامانه بازاریابی بیمه دات کام چیست؟

کسب درآمدهای شگفت انگیز با بازاریابی بیمه در بیمه دات کام

سامانه بازاریابان بیمه دات کام

بیمه دات کام به تازگی سامانه‌ای برای بازاریابی معرفی و راه‌اندازی کرده است. هدف این سامانه آسان کردن فرآیند فروش انواع بیمه‌نامه برای بازاریابان است. با این سامانه ارتباط بین بازاریاب و کارگزاری بهینه‌تر می‌شود و بازاریاب بدون مراجعه حضوری و اقدام خاصی و فقط از طریق آپلود مدارک و ثبت‌نام بیمه‌گزار، بیمه‌نامه مورد نظر را به فروش برساند. بعد از فروش، بیمه دات کام، بیمه‌نامه را به صورت کاملاً رایگان به آدرس بیمه‌گزار ارسال خواهد کرد.

چگونه بازاریاب بیمه دات کام شویم؟

کسب درآمدهای شگفت انگیز با بازاریابی بیمه در بیمه دات کام

بازاریابی حرفه ای با ثبت نام در سامانه بازاریابان بیمه دات کام

سامانه بازاریابان بیمه دات کام، بستری برای همکاری ما و همه افرادی است که در پی کسب درآمد بیشتر هستند. این همکاری بدون نیاز به مدرک تحصیلی یا آموزشی خاص انجام خواهد گرفت. فقط کافی است:

تنها با چند کلیک، در سامانه وارد شده و درخواست صدور بیمه‌نامه را ثبت ‌کنید.

شهردار دوگنبدان ردصلاحیت شد - ایلنا
خواندن

بیمه دات کام اصالت اطلاعات بیمه‌گزار را در سامانه بررسی می‌کند.

بیمه دات کام، بیمه درخواستی را صادر می‌کند.

بیمه دات کام، بیمه‌نامه را در کمترین زمان ممکن برای بیمه‌گزار به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.

بیمه دات کام درصد فروش بین 50 الی 100% کارمزد را به حساب شما به عنوان معرف، واریز می‌کند.

در صورت تمایل به تبدیل شدن به ستاره فروش بیمه و ثبت نام در سامانه بازاریابان بیمه دات کام به این لینک مراجعه نمایید.

فروش سریع انواع بیمه‌نامه با بیمه دات کام

تمامی بازاریابان می‌توانند از طریق سامانه بیمه دات کام به صورت آنلاین، انواع بیمه‌نامه را به فروش برسانند. سامانه بازاریابی از خدمات جدید و حرفه‌ای بیمه دات کام به تمامی بازاریابان به ویژه آن‌هایی که در این حوزه کاری به تازگی وارد شده‌اند، امکان فروش انواع بیمه‌نامه را می‌دهد. هیچ دانش خاصی لازم نیست. فقط کافی است تا خود بازاریاب در سامانه بازاریابان بیمه دات کام   bimeh.comثبت‌نام کرده و بعد انواع بیمه را به راحتی و سریع به فروش برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران بیمه دات کام از کانال‌های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

انتهای رپرتاژ آگهی 

[ad_2]
خبرهای سیاسی

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *