تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های ایلام ؛ حول محور وحدت

[ad_1]

ایسنا/ایلام شورایِ وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در بیانیه‌ای به شرح زیر  همه جریان‌های سیاسی استان را به وحدت برای توسعه استان فراخواند.

استان ایلام با مردمی آگاه به زمانه و غیور در آستانه ورود به قرن جدید و در طلیعه گام دوم انقلاب، مانند تمام روزهایی که در ۴۳ سال گذشته بر این مرز و بوم گذشته و گزاف نیست که گفته شود هر روز آن یک یوم الله بوده است، استانی بوده که همیشه پای کار انقلاب و نظام اسلامی در تمامی ابعاد بوده است و بارها خود را در آوردگاه‌های بزرگ چه با قدم و چه با قلم و چه با نثار خون و جانبازی عزیزانش اثبات کرده است.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام اگر چه منتقد تأخیر دولت سیزدهم در تعیین استاندار برای استان ایلام بود، بر همکاری همه جانبۀ خود با گزینۀ توانمند معرفی شده از سوی وزارت محترم کشور جهت مدیریت ارشد استان تأکید دارد.
اینک ضمن تبریک به آقای دکتر حسن بهرام‌نیا بابت توفیقی که برای خدمتِ صادقانه در استانی که در گذشته نه چندان دور در آن مشغول به فعالیت بوده‌است، آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت همه جانبه حول محور وحدتِ نیروهای انقلاب در راستایِ توسعه استان ایلام اعلام داشته و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به مردم استان ایلام و اهداف متعالی نظام اسلامی را دارد.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام ضمن تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان در راه رسیدن به اهداف دولت سیزدهم که همانا توسعه متوازن استانی، منطقه ای و ملی در کنارِ فسادستیزی و برقراری عدالت همه جانبه است، از استاندار محترم ایلام می‌خواهد که تعامل با تمام جریانات و ظرفیتهای انقلابی استان که دغدغه همه آنها جبران عقب افتادگی و توسعه نیافتگی استان و حل مشکلات زیرساختی عمده و پیشبرد توسعه صنعتی استان  است را در سرلوحه فعالیت و دستور کار قرار دهند.  
دکتر بهرام‌نیا که سال‌های زیادی در حوزه نفت و گاز از پایه‌ای ترین تا بالاترین رده های مدیریتی حضور موثر داشته و چهار سال در مجلس نیز رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی بوده است، خواهد توانست با کمک جوانان و متخصصان بومی استان توسعه صنعتی بر پایه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان را راهبری کند و مضاف بر آن با شناخت خوبی که از استان به واسطه حضور در معاونت سیاسی استانداری ایلام داشته اند با بافت فرهنگی و اجتماعی استان و آسیبهای مبتلا شده مردم به آن آشنایی کامل دارند و لذا توقع جامعه از ایشان بیشتر است.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام همچنین از تمام جریانات سیاسی، تشکلها، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی دعوت می کند که در طلیعه گام دوم انقلاب حول توسعه استان همه با هم وحدت داشته باشند و به مدیریت ارشد استان جهت پیاده کردن صحیح برنامه های دولت مردمی و انقلابی تلاش کنند.

نکوداشت یار دیرین رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی - خبرگزاری صدا و سیما
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای سیاسی

مطلب پیشنهادی

داده های اخیر تاج جهانی؛ آمریکا و اروپا در صدر فهرست قرار دارند

[ad_1] تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان به ۵۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۵۷۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *